PLA D’ORGANITZACIÓ DE CENTRE PEL CURS 2021-22

Benvolgudes famílies,

El dia 13 de setembre comencem un nou curs apostant una altra vegada per la màxima seguretat a les aules.Tot i que la situació actual és millor que la que teníem el curs passat,no podem baixar la guàrdia davant el virus COVID-19,però hi ha novetats.

Hem de continuar prenent la mesures de seguretat que recomanen les autoritats sanitàries en tot moment .

Aquí us presentem l’organització d’escola que farem aquest curs 2021-22 amb els següents documents:

-Pla d’organització de centre curs 2021-22

-Gestió de casos COVID al centre.

-Declaració responsables famílies EI.

-Declaració responsables PRI.

-Autorització PROVES PCR al centre.

Aquest curs encara s’ha de signar les declaracions responsables i l’autorització per fer les proves PCR que passem a Salut. No us preocupeu us les facilitem el primer dia de classe al centre.

És molt important que les porteu el més aviat possible a cada tutor.

PLA D’ORGANITZACIÓ DE CENTRE_ESCOLA FELIU I VEGUÉS 21-22  👈

INFORMACIÓ famílies GESTIÓ CASOS COVID-19 (1)  👈