Portada

TIÓ DE NADAL

Benvolgudes famílies, aquesta setmana us pengem el poema que farem servir per fer cagar el Tió a l’escola. Us el deixem aquí publicat per si també el voleu fer a casa. Durant aquestes setmanes de desembre, que estarem treballant el Nadal a l’escola, serà un dels nostres centres d’interès.     Moltes gràcies.

TIÓ DE NADAL Llegeix més »

Cançó de Nadal

Us volem desitjar un bon inici de setmana i fer-vos partícips del nou tema que treballarem: El Nadal. A partir d’aquesta setmana treballarem el Nadal des de diferents aspectes. Un és la cançó de Nadal. AMB LA LLUM DEL FANALET Que la començarem a treballar a l’escola i us la volem fer arribar per si

Cançó de Nadal Llegeix més »

MAQUETES D’UNA CÈL·LULA!

  Benvolgudes famílies, Durant aquestes setmanes de curs hem estat treballant els diferents tipus de cèl·lules que existeixen a l’àrea de Coneixement del Medi.  Per tal d’assolir millor els continguts que estem aprenent, vam decidir començar a elaborar-ne diferents maquetes durant les hores de Plàstica. I aquests han estat els resultats. Esperem que us agradin

MAQUETES D’UNA CÈL·LULA! Llegeix més »

Cèl·lules en 3D!

  Un dels treballs fets a plàstica aquest curs és la construcció d’una cèl·lula en 3D. Al següent enllaç trobareu fotos del procés d’elaboració. Esperem que us agradin! Enllaç a les fotos

Cèl·lules en 3D! Llegeix més »

Dia dels Drets dels Infants

Com ja sabeu, el passat 20 de novembre va ser el Dia dels Drets dels Infants. Els nens i nenes de 5è, al llarg d’aquests dies hem estat fent activitats relacionades amb aquesta temàtica. Creiem que és molt important conèixer els nostres drets i que aquests siguin respectats! Seguint el següent enllaç podreu veure fotos

Dia dels Drets dels Infants Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut