Kahoot dels volcans!

Els nens i nenes de tercer hem jugat a un kahoot on hem pogut mostrar el molt que sabem dels volcans! I tu, què en saps dels volcans? Vols jugar i comprovar-ho? Si vols informar-te bé abans de jugar, pots mirar aquests vídeos de l’Infok.

• Kahoot challenge Repte disponible fins l’11 de gener. Què és un challenge o repte? Competeixes amb altres participants.
  • Kahoot individual Joc on la puntuació no queda registrada, és un test per un mateix. Està sempre actiu.

Com sobreviure a l’arribada del primer mòbil

Quin mòbil li compro? Quina és l’edat ideal per tenir mòbil? Quanta estona deixo que l’utilitzi?…

Són algunes de les preguntes que ens fem mares i pares quan es comença a acostar el moment que els nostres fills i filles tinguin mòbil propi.

La Plataforma per a l’Educació Mediàtica que impulsa el Consell de l’Audiovisual de Catalunya ha elaborat unes recomanacions adreçades a mares i mares que ens poden ajudar a saber quins aspectes cal considerar i com abordar-los.

En aquesta pàgina també trobareu les reflexions del grup de treball, que completen els punts que es descriuen a la infografia. Desitgem que us siguin útils!

TIÓ DE NADAL

Benvolgudes famílies, aquesta setmana us pengem el poema que farem servir per fer cagar el Tió a l’escola. Us el deixem aquí publicat per si també el voleu fer a casa. Durant aquestes setmanes de desembre, que estarem treballant el Nadal a l’escola, serà un… Llegeix més»