Recomanacions activitats confinament Classe de les Pilotes

SETMANA DEL 8 DE JUNY

Hola Pilotes!

Us porto les últimes propostes del curs.???

1- Haureu de gravar-vos en vídeo acomiadant-vos dels companys: dient adéu, desitjant un bon estiu… Després posarem els vídeos en una carpeta i els podreu veure quan volgueu. Així tindreu un record ben maco.

2- Haureu de fer cares o personatges amb menjar. També li haureu de posar un nom a la vostra creació. Serà molt divertit!!!???

Us deixo unes fotos perquè us serveixen d’idea, però us podeu inventar d’altres.

Espero que us ho passeu molt bé fent aquestes cares!!! Ja vull veure les vostres creacions!!!???

Tindreu temps per fer les propostes i penjar els vídeos i les fotos corresponents fins el DIMECRES 17 DE JUNY. Aquest també serà l’últim dia que es recolliran els dibuixos pels nens de 6è que us vaig proposar la setmana passada.

Ànims que ja són les últimes tasques!

Una abraçada ben forta per tots i totes???

SETMANA DE L’1 DE JUNY

Hola Pilotes!

Aquesta setmana hem començat a fer activitats de comiat pels nens de 6è que l’any vinent no hi seran a l’escola perquè se’n van a l’institut.

Cada any, tots els nens del centre fan un dibuix pels companys més grans. Amb aquests dibuixos es fa un recull que s’entrega a cada alumne de 6è per tal que tingui un record de tota l’escola.

Llavors, aquesta setmana, vosaltres haureu de fer un dibuix ben maco que entregarem, de manera virtual, als nens i nenes de la Classe del Trivial. Però, atenció… ha de ser un secret! ???

No us oblideu d’escriure el vostre nom. Si no us en sortiu, podeu demanar ajuda a la mama o al papa.

Aquí us deixo l’enllaç a un vídeo que han fet els més grans de l’escola:

https://drive.google.com/file/d/1Xj9_K0zS8y3lQ9rj6agqcaJX5h_-_Kp9/view

I la Neus diu:

Hola Pilotes!

Per aquesta setmana, la proposta serà per formar part d’una activitat conjunta de l’escola on tots els cursos interpretaran la mateixa cançó i es farà un muntatge amb els vídeos dels alumnes. Si voleu participar-hi, us haureu de gravar seguint els passos o la percussió corporal del VÍDEO que us he preparat. Hi ha dues propostes, podeu triar la que us agradi més.

Una abraçada ben gran Pilotes!

SETMANA DEL 25 DE MAIG

Hola Pilotes!!!

Aquesta setmana us proposo fer un ⒿⓄⒸ ⒹⒺ ⒷⒾⓉⓁⓁⒺⓈ!!! ?

Haureu de:

  • fer les bitlles amb material que tingueu per casa: rotllos de paper de vàter, ampolles buides… 
  • decorar-les ben xules: amb gomets, pintura, cel·lo de colors…
  • posar-li un número a cada bitlla
  • buscar una pilota per llençar
  • i… a jugar!!!

Quan estigueu jugant podeu:

  • comptar quantes bitlles heu tirat al terra
  • mirar quin número té cada bitlla que ha caigut
  • mirar de quin color és cada bitlla

Us deixo algunes idees de com podeu fer les bitlles:

  

 

Espero que us ho passeu molt i molt bé!! 

Ja m’enviareu fotos del procés i un petit vídeo jugant.

I la Gemma diu:

Hola famílies, aquesta setmana us faig una proposta sense data. De fet, us ofereixo un recurs i queda totalment lliure a la vostra elecció i/o disponibilitat utilitzar-ho.

Es tracta de fer la rutina del bany en anglès. És una estona de format tancat (normalment sempre diem el mateix) i acotada en el temps. Podem triar de fer-ho sempre en anglès o un dia a la setmana.

Potser ara ja se us fa molt pujada, podeu guardar el material i aprofitar les vacances per anar-ho fent.

Us explico el que us facilito :

 

. 2 enllaços amb vocabulari and audio sobre el bany :

Bathroom vocabulary 1 ( durada del vídeo 2 minuts)

Bathroom vocabulary 2  (durada del vídeo 4 minuts)

. Un enllaç que pertany a una web que es diu: retobilingue.com. Veureu que per una banda hi ha una dona que parla mexicà (veureu que hi ha alguna paraula que nosaltres no fem servir però s’entén perfectament en el context) i l’altre persona li respon en anglès. A sota del vídeo estan les estructures escrites. La durara del vídeo és de 8 minuts, però a partir del 6 aproximadament és PROPAGANDA, us recomana que us descarregueu una aplicació que és de pagament. PER DESCOMPTAT, NO CAL!

Reto bilingüe-Bath time routine

Tant debò us pugui fer servei en algun moment ! 🙂

SETMANA DEL 18 DE MAIG

Hola Pilotes!!!

Aquesta setmana us proposo que aprofiteu les sortides al carrer per recollir: fulles, pals, pedretes, flors…

Amb tots els elements de la natura que recolliu haureu de fer les lletres del vostre nom, cada lletra amb elements diferents, com a la següent foto:

Aquesta tècnica que utilitzarem es diu “Land-Art” i consisteix en fer obres d’art a partir d’elements de la natura.

Espero que us agradi i m’envieu unes fotos ben xules!

Un petó molt gran artistes!

I la Neus diu:

Aquesta setmana la proposta de música és sobre la cançó “A mi m’agrada passejar”. La lletra és molt senzilla si la volen aprendre, però la idea és passejar i ballar. Els infants poden fer veure que porten una motxilla a l’esquena i que van d’excursió al camp on hi ha diferents floretes.

 

A la introducció de la cançó poden fer veure que fan la motxilla, i després que se la posen i van a passejar. Quan comença a dir els colors, poden assenyalar a diferents costats, fent veure que veuen flors d’aquell color, i quan diu N’HI HA DE MOLTS COLORS, poden fer una volta amb els braços amunt.

Si cliqueu AQUÍ, hi ha un vídeo on us ho ensenyo. Per altra banda, també podeu utilitzar el recurs del Power Point, on hi ha per ordre els colors que apareixen a la cançó, una diapositiva amb flors blanques, rosa, grogues i de molts colors.

AQUÍ teniu la presentació amb la lletra i les imatges.

-En aquest ENLLAÇ, teniu la cançó amb música, per poder-la escoltar i ballar.

Aquesta setmana enviar-me un vídeo fent l’activitat és opcional, ja que entenc que pot portar molta feina. Si ho preferiu, podeu escriure’m per explicar-me com ha anat la proposta, si els ha agradat, què heu fet, etc.: neusarmengol@elsvinyals.cat

ESPERO QUE GAUDIU MOLT, UNA ABRAÇADA ARTISTES!

 

Jordi Tonietti – M’agrada Passejar

SETMANA DE L’11 DE MAIG

Hola Pilotes!!!
Aquesta setmana us porto una proposta súpeeeer divertidaaaa!!!
Haureu de fer a casa, amb el material que tingueu, un CIRCUIT DE PSICOMOTRICITAT.
Us dono unes quantes idees de què podeu fer i alguns exemples de com fer-ho:
-DESPLAÇAR-SE: com una granota, un cavall, una serp, una tortuga… caminar ràpid,
lent, fent zig-zag (amb ampolles), córrer, saltar, caminar de puntetes, pujar i baixar
escales…
-MOVIMENTS DE CAMES: estirats panxa enlaire fer la bicicleta, fer les tisores…
-FER EQUILIBRIS: resseguint les línies del terra…
-SALTAR: a peu coix, amb dos peus, saltar obstacles, amb cordes, a dintre i fora d’una
caixa…

I la Gemma diu:
Hola Pilotes, aquesta setmana us proposo les següents activitats:
• Repetim la cançó del “Good morning“ del 3r Trimestre.
• Un petit pack d’activitats que giren entorn a les fruites i que estan introduïdes per
un osset. A partir del personatge “Teddy“.

Paquet amb 3 propostes de jocs vinculats als animals de la selva i la numeració. Trobareu totes les activitats i enllaços en aquest link PILOTES- 3RD TERM- 5th WEEK

Veureu una única diapositiva dividida en dos columnes: a la primera trobeu les introduccions que faig: “Clink + el que correspongui“. És important utilitzar-les per donar seguretat al nen/a però ho podeu fer vosaltres mateixos o utilitzar el vídeo, el que us vagi millor. Al costat trobareu el link que us portarà a l’activitat.
Podeu deixar els vostres comentaris i la Laura me’ls farà arribar.

SETMANA DEL 4 DE MAIG

Hola Pilotes!!!

Us enrecordeu del conte de “La Rínxols d’Or”? Doncs aquesta setmana haureu de fer memòria.

Us proposo que pareu la taula com si estiguessiu a casa dels 3 óssos. Haureu de posar a sobre de la taula:

  • 3 plats

  • 3 gots

  • 3 tovallons

  • 3 forquilles

  • 3 ganivets

  • 3 culleres

Al voltant de la taula també haureu de col·locar 3 cadires. I a cada cadira un peluix, una nina o un animal.

A mida que aneu posant tots els objectes, els haureu d’anar comptant per no despistar-vos: 1, 2, 3!

Quan hagueu acabat haureu d’agafar 3 plats i un grapat de macarrons. En un paper haureu d’escriure el nº1, en un altre paper el nº2, i en un altre paper el nº3. Si no els voleu escriure podeu buscar cartes amb números, números de joguina… Col·locareu cada número a davant d’un plat. I després haureu de posar a dintre de cada plat tants macarrons com digui el número.

Fàcil, no? Vinga, ànims! Espero les vostres fotos i vídeos!!!

Aprofitem per agrair-vos la vostra participació en l’elaboració de les roses de Sant Jordi. Amb les fotos rebudes s’ha fet un mosaic que podeu veure a la web de l’escola.

I la Neus diu:


Des de música, aquesta setmana us proposo una audició que es titula: “El vol del borinot“, ja que cada cop fa més bon temps i surten insectes, com ara el borinot.

https://www.youtube.com/watch?v=_Hz9b_McvpY&authuser=0

Sabeu què és un borinot? És un insecte que s’assembla molt a l’abella. Aquesta audició la va escriure un músic que es deia Rimski-Kórsakov (quin nom més estrany no?) fa molts anys, a Rússia.

Us atreviu a dibuixar el vol del borinot? Només cal que agafeu qualsevol material que serveixi per escriure o pintar i un full, una cartolina, o alguna base on dibuixar-lo. Us proposo que poseu la peça del vol del borinot i, mentre l’escolteu, traceu el vol que aneu sentint. Quan acabi la cançó, on us hàgiu quedat del traç, podeu dibuixar el borinot.

Un cop ho tingueu fet, feu una foto i ho pengeu a la vostra carpeta del Drive.

Ja tinc ganes de veure els vostres vols i borinots.

Una abraçada i ànims músics.

SETMANA DEL 28 D’ABRIL

Hola Pilotes!

Aquesta setmana us proposo les següents tasques:

  • DIBUX DE LA FIGURA HUMANA

Heu de fer un dibuix de vosaltres mateixos com el que fem cada mes a l’escola. No us oblideu de totes les parts del cos: cap, ulls (celles i pestanyes), nas, boca, orelles, cabells, coll, braços, mans, pit, panxa, cames, peus.

Recordeu que el fem amb un retolador de color negre i sense pintar per dintre.

Quan acabeu m’haureu d’enviar una foto.

  • EXPERIMENTS

https://maronadecolors.wordpress.com/2020/03/24/8-experiments-i-propostes-per-tractar-el-coronavirus-amb-els-infants-catala-8-experimentos-y-propuestas-para-tratar-el-coronavirus-con-ls-nins/

En aquest enllaç trobareu uns experiments/propostes per prendre consciència de la importància de rentar-se bé les mans, sobretot davant del Coronavirus.

Mireu les 5 primeres que són més adequades per l’edat. La resta són per nens més grans. NO CAL QUE LES FEU TOTES! 

NOMÉS US DEMANO QUE FEU LA PRIMERA. Després m’haureu d’enviar una foto.

Si us ve de gust podeu fer les quatre següents. Són interessants.

La Gemma d’anglès diu:

Pilotes, aquí us deixo el link que us portarà a la proposta d’anglès d’aquesta setmana :

ENGLISH MATERIAL 3rd TERM 3rd WEEK

. Trobareu :

  • La cançó del “Good morning” del 3r Trimestre.
  • Una petita història: “The thirsty crow”
  • Un joc per practicar la numeració 0-10.

El retorn amb les respostes de la següent graella me les podeu fer arribar a través d’un vídeo, una foto de les preguntes escrites amb les respostes corresponents, un document Word… a la carpeta del nen/a. Cal marcar les opcions que faci el nen/a i afegir els comentaris que creieu convenients.

Cançó

“Good morning”

“The thirsty crow” Joc de numeració

“Bingo”

La mira amb interès i mostrant bona predisposició
Intenta reproduir-la
Altres

Esperem que us agradin les propostes!

Una abraçada forta!

TERCER TRIMESTRE

Benvolgudes famílies!

Esperem que tots i totes continueu bé.

Comencem el tercer trimestre de manera virtual.

A partir d’ara, us compartirem les tasques setmanals a través del Drive vinculat al correu electrònic de Els Vinyals de cada alumne. Allà hi trobareu la tasca de cada setmana. Cada alumne també tindrà la seva carpeta on anirà guardant la realització de cada tasca.

Heu d’entrar a Google, anar a Gmail i entrar amb el vostre compte de Els Vinyals,  després obrir els correus d’invitació a participar a la classe. Cliqueu “unir-me” i després ja tindreu accés al document general de cada setmana. Vosaltres haureu de penjar el que feu a la vostra carpeta individual.

El primer que us trobareu dins de la vostra carpeta individual és l’autorització per poder fer servir aquest nou correu de Els Vinyals. Haureu d’omplir aquell mateix document.

Sé que són temps complicats, i que cada família teniu una logística diferent, però per a poder fer un seguiment de cada alumne, necessitem que, cada setmana, ens envieu a aquesta carpeta, alguna foto o video de la tasca que us envio. Recordeu que, a partir d’ara i seguint les indicacions dels Departament d’Ensenyament, les tasques seran avaluables.

Si teniu algun dubte, us podeu posar en contacte amb mi per a qualsevol aclariment.

Una abraçada forta a tothom!

SETMANA DEL 20 D’ABRIL

INSTRUCCIONS PER FER LA ROSA DE SANT JORDI

Hola Pilotes!

Aquesta setmana celebrarem Sant Jordi i us proposo unes tasques sobre aquest tema:

  1. Fer una rosa com us vaig explicar ahir. Li haureu de fer una foto i enviar-me-la.

  2. Mirar alguns enllaços sobre la llegenda de Sant Jordi. Quin us ha agradat més?

https://www.youtube.com/watch?v=gJGsn6a9Cic

https://www.youtube.com/watch?v=BFC31Yur52M

https://www.youtube.com/watch?v=detf2kH7PY0

https://www.youtube.com/watch?v=IAJ8-pxoBAU

https://www.youtube.com/watch?v=alOao4XYN3k

https://maresipares.cat/descobriu-videos-contes-cancons-i-curtmetratges-de-sant-jordi/

  1. La Neus també us proposa unes feinetes de música. Mireu què diu:

Hola vinyalets i vinyaletes!

Com que aquesta setmana és Sant Jordi, des de música us proposo una cançó que ens parla del Sol per Sant Jordi i es diu “SURT SOL SOLET”. Podeu penjar a la carpeta del drive, tal i com feu amb les altres tasques, un vídeo cantant i ballant o un àudio cantant la cançó.

Aquí teniu dos enllaços de diferents vídeos d’aquesta cançó:

https://www.youtube.com/watch?v=–XpiQkdMuY

https://www.youtube.com/watch?v=DBhCgZQr6Ls

També us llenço un repte. Aquests dies m’ha vingut al cap una pregunta però jo no la sé respondre, potser vosaltres em podríeu ajudar. Com camina el drac de Sant Jordi: lent, ràpid o potser s’arrossega? I el cavaller: li deu costar molt caminar amb l’armadura, o potser no en porta? o potser va amb cavall sempre? I per últim, la princesa, com creieu que camina: porta talons i camina lenta o és més d’anar amb vambes per anar a córrer pel poble?

Us proposo que m’envieu el que vosaltres creieu, podeu fer-ho amb un vídeo i si voleu us podeu disfressar, amb un àudio, els pares em poden escriure el que vosaltres creieu, etc. El què us vagi millor!

Per últim, aquí teniu la llegenda de Sant Jordi cantada, amb un final una mica diferent:

https://www.youtube.com/watch?v=WXM3Nw_tJ1E

Espero que gaudiu amb les propostes, una abraçada gegant a tots i totes!

Previsualitza el vídeo de YouTube El cançoner del Mic: Surt sol, solet

El cançoner del Mic: Surt sol, solet

Previsualitza el vídeo de YouTube Surt sol solet

Surt sol solet

Previsualitza el vídeo de YouTube AMBAUKA – La Llegenda de Sant Jordi (CANÇÓ + VIDEOCLIP)

AMBAUKA – La Llegenda de Sant Jordi (CANÇÓ + VIDEOCLIP)

Feliç Sant Jordi 2020!

SETMANA DEL 14 D’ABRIL

Hola Pilotes!!

Espero que tots i totes estigueu bé.

Després d’uns dies de descans ens toca posar-nos a fer una feineta. Però és una feina molt fàcil, com les que hem fet a la classe alguna vegada.

Un proposo que mireu un conte de “Una mà de contes” que segur que tots i totes coneixeu.

Aquí teniu l’enllaç:

https://www.ccma.cat/tv3/super3/rinxols-dor/rinxols-dor/video/fitxa-programa/4544132/4544132/

El podeu mirar totes les vegades que volgueu. Haureu d’estar molt atents perquè després haureu de fer un dibuix del conte i enviarme’l. Recordeu que l’heu de fer a poc a poc, intentant no fer guixarots, perquè us quedi ben maco.

Si voleu, el papa o la mama poden escriure què heu dibuixat.

Doncs vinga, endavant!

Un petó ben fort!

MÚSICA

SETMANES DEL 30 DE MARÇ AL 13 D’ABRIL

GOOGLE CLASSROOM.

Cadascú de vosaltres té un usuari i una contrasenya per entrar a google.

  • usuari: nomcognomcognom@elsvinyals
  • contrasenya: nomcognomcognom (la primera serà aquesta, després google us demanarà que la canvieu)
  • Exemple d’usuari: joseprodriguezdalmau@elsvinyals.cat
  • Exemple de contrasenya: joseprodriguezdalmau

Un cop hagueu entrat a google, heu d’anar a gmail i després obrir els correus d’invitació a participar a classes. Cliqueu unirme i després ja estareu a google classroom. Si no us redirecciona directament a classroom, aneu als quadradets petits de la pantalla superior dreta de google i allà busqueu classroom.

Mireu-vos aquests tutorials que us seran molt útils TUTORIALS CLASSROOM

Bon dia i bona setmana, famílies!

Espero que tots i totes estigueu bé.

Aquesta setmana us proposo unes activitats perquè pogueu anar fent a casa a estonetes. També hi ha un vídeo meu a la web amb una petita explicació:

 

– Fem parelles. Treieu mitjons de diferents estampats que teniu endreçats i els repartiu per tota la casa. Els petits els han de buscar i trobar la seva parella.

 

– Confegim el nostre nom. Buscar lletres (ordinador, revistes, diaris…) en lletra de pal i confegir el seu propi nom.

 

– Enfilem canyetes. Feu forats a diversos rotllos de paper higiènic que podeu haver decorat prèviament. Després heu d’aconseguir passar canyetes per tots els forats. Quants més forats, més complicat.

 

– Anglès. La Gemma diu:

Des d’anglès us he preparat una presentació cliqueu aquí  que inclou vídeos i links per tal d’intentar repassar el que seria una sessió a l’aula molt simplificada. Desitjo que sigui de l’interès de tots/es!

Em podeu enviar vídeos (no més de 30 segons perquè sinó tenim problemes al carregar-los) o unes línies a aquest correu per fer el feedback: glopez24@xtec.cat

– Música. La Neus diu:

Des de música us proposo que envieu un vídeo o un audio cantant o ballant algunes de les cançons que us he compartit en aquesta carpeta (https://drive.google.com/open?id=17N0BzUSYbZxcYIQi5TXF2sdKRp2T31l-)

o alguna que us agradi. Ho podeu enviar al meu correu: narmeng1@xtec.cat

Es tracta d’utilitzar la música per gaudir i distreure’s una mica en aquests dies a casa. Ànims i una abraçada, artistes!

A seguir fent-ho igual de bé que fins ara, pilotes!

Seguim en contacte. El  correu electrònic l’he canviat per centralitzar millor tots els mails que m’envieu. L’actual és: lauragarcia@elsvinyals.cat

També us comparteixo moltes cançons per aquests dies. Cliqueu aquí

Una abraçada i un petó molt forts!

 

SETMANA 23 AL 27 DE MARÇ

Benvolgudes famílies!

Dins de la situació excepcional que estem vivint, segurament hi ha temps per fer i compartir moments junts.

La setmana passada us vaig enviar unes recomanacions per fer des de casa.

M’agradaria que, al llarg d’aquesta setmana, em féssiu arribar alguna foto, petit escrit, dibuix, vídeo… amb tot allò que heu pogut anar fent en relació a aquestes recomanacions.

M’ho podeu fer arribar al següent e-mail: lgarci59@xtec.cat

D’aquesta manera podré veure tot el que esteu fent. Segurament tot és molt interessant, tant per a ells, com per vosaltres i per a mi.

Espero els vostres missatges. Estem en contacte!

Un petó i una abraçada virtual a tots i totes!

 

SETMANA DEL 16 AL 20 DE MARÇ

Benvolgudes famílies,

Espero que tots i totes, grans i petits us trobeu bé.

L’equip de mestres d’educació infantil hem elaborat aquest document amb un recull de propostes perquè pogueu fer amb els vostres fills/es a casa, sempre que les circumstàncies (personals, laborals…) us ho permetin. Les activitats no s’han de fer pesades, ni una obligació per als nens/es que especialment han de divertir-se. Però, insistim, sempre serà una cosa voluntària, mai una obligació.

Esperem que us siguin d’ajuda.

 

  • Intentar mantenir una rutina al llarg del dia

  • Treure’s la roba deixant-la endreçada i posar-se-la sense ajuda

  • Posar-se i treure’s les sabates. Endreçar-les

  • Mocar-se sol/a

  • Rentar-se les mans sol/a

  • Cordar i descordar botons i cremalleres

  • Ordenar les seves coses, les seves joguines…

 

  • Respectar les normes de convivència

  • Participar en les activitats quotidianes

  • Parar i desparar taula

  • Pelar fruita amb les mans (mandarines, plàtans…)

  • Fer d’ajudant de cuina (batre ous, posar i remenar una salsa o pasta…)

  • Exercitar la pinça: traspassar cigrons d’un pot a un altre, enfilar macarrons per fer collarets, posar i treure pinces d’estendre la roba en un cartró, enfilar trossets de canyetes de plàstic en un pal de pinxo, fer plastilina…

  • Arrugar, estripar paper

  • Retallar paper vigilant que s’agafin bé les tissores i que es col·loquin correctament les mans

  • Fer tombarelles

  • Pujar i baixar escales alternant els peus

  • Caminar ràpid, lent, seguint la música…

  • Saltar amb els peus junts, a peu coix alternant els peus…

  • Fer equilibris per sobre d’una línia dibuixada o enganxada al terra

  • Jugar a passar una pilota amb les mans i intentar agafar-la

  • Xutar una pilota alternant els peus

  • Fer jocs tradicionals (saltar a la corda, fet i amagar, la xarranca…)

  • Bufar espelmes, bombolles de sabó, una pilota de paper…

  • Fer diferents moviments i sorolls amb la boca (llengua, llavis, dents, galtes…)

  • Repetir onomatopeies d’animals, transports…

  • Explicar fets viscuts mantenint la coherència en el discurs i estructurant les frases de manera correcta

  • Escoltar i mirar contes, explicats pels adults i també pels infants

  • Comptar objectes (1, 2, 3)

  • Fer exercicis senzills de càlcul mental (1, 2, 3)

  • Relacionar els objectes amb la seva grafia (1, 2, 3)

  • Buscar objectes que tinguin formes de cercle, quadrat, triangle i rectangle

  • Jugar a fer memorys

  • Fer algun experiment senzill

  • Fer un bany amb embuts, recipients… per fer trasvassaments…

  • Dibuixar i pintar amb diferents materials (ceres toves, ceres dures, pintura…), també amb els dits, les mans…

  • Fer un collage amb retalls de papers, diaris, revistes…

  • Fer jocs de taula, encaixos, puzzles, construccions…

  • Cantar cançons

  • Gaudir d’audicions de música diversa

  • Posar música i ballar

  • Buscar lletres (ordinador, revistes, diaris…) en lletra de pal i confegir el seu nom, el de membres de la família, el de companys de classe, de personatges de contes, de dibuixos…

  • Decorar el seu nom: gomets, enganxines, plastilina, papers de diari…

 

Sempre hem de valorar positivament la tasca realitzada, doncs en tots els casos suposa un esforç per qui la realitza.

Són activitats orientatives. S’ha d’atendre sempre els interessos del nen/a i adaptar-les als esdeveniments puntuals que puguin sorgir dins de l’àmbit familiar.

Agraïnt la vostra col.laboració en aquests moments excepcionals, estem en contacte per a qualsevol cosa que necessiteu a través del Clickedu.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>