Activitats extraescolars

La Comissió d’Extraescolars és l’encarregada de gestionar les diferents activitats que es realizen fora de l’horari lectiu (migdies i tardes al finalitzar l’escola).

A continuació us detallem la proposta per al curs 2019-2020:

QUADRE RESUM (penjar el del nou curs)

DOSSIER INFORMATIU (penjar el del nou curs)

INSCRIPCIÓ: (pendent penjar)

BAIXES I/O MODIFICACIÓ DE DADES BANCÀRIES: Enviar un mail a extraescolars.vinyals@gmail.com

Alguns avantatges significatius de les activitats extraescolars són:

• Asseguren atenció i protecció als infants quan l’escola ha tancat i la família no se’n pot fer càrrec encara.
  • La possibilitat de socialització: és a dir, l’oportunitat d’aprendre, d’altres maneres i amb altres persones, normes, valors i pautes socials.
  • Trobar nous amics.
  • La relació amb nous referents: noves persones de qui aprendre coses, de qui rebre orientacions.
  • La possibilitat de descobrir nous interessos i habilitats.

Si voleu saber més sobre “Activitats Extraescolars”, podeu clicar a l’enllaç de la Generalitat  http://familiaiescola.gencat.cat/ca/escolaritat/lleure-activitats-extraescolars/activitats-extraescolars/