Lo Llumener més bestial!

Iniciant el curs amb totes les ganes, participem a les activitats que s’organitzen a la nostra comarca. Enguany, des del Festival de literatura infantil i juvenil Lo Llumener, ens han fet encara més partícips per engalanar els carrers de Sort el proper 6 i 7 d’octubre. Aquest any la temàtica, escollida per les escoles de la comarca, és els animals. Per aquest motiu, en les estones de “Fem Escola“, hem confeccionat uns ocellets amb papiroflèxia en grups multinivell, realitzant un bonic treball en equip.

Us animeu a fer-ho a casa?

Us compartim la pàgina web per tal que pugueu fer una ullada a les activitats i tallers que s’hi organitzen.