La nostra castanyada!

El passat dimarts, 31 d’octubre, l’escola estava de festa! Vam celebrar plegades la castanyada! Amb molta il·lusió, arriben infants i mestres vestits de castanyers i castanyeres.

A primera hora, ens retrobem totes al menjador per tal d’elaborar boníssimes receptes de tardor. Preparem panellets de coco, de cacau i també pinxos de fruites de tardor (poma, raïm i mandarina) sucats amb xocolata desfeta! Escrivim els ingredients de la recepta per fer-ne a casa, en família, si volem. Preparem les paperines per posar-hi les castanyes de la tarda! Com a bons cuiners i cuineres, cal tastar el producte abans de donar-hi el vistiplau. I…sabeu què? Mengem un panellet en 12 mossegades, com les campanades de fi d’any!

A la tarda, arriba una sorpresa a l’escola: l’alumnat de 6è s’han transformat en castanyers i castanyeres moderns i ens fan superar reptes per poder menjar les castanyes i els moniatos que ens ha preparat la Pepi i les receptes que hem elaborat. No eren pas fàcils…però molt divertits! Ens van fer ballar de valent! Abans de marxar, castanyes haurem de pelar i menjar! Moniatos, pinxos de fruita i xocolata eren al centre de la festa. Ens ho hem passat molt bé!

Una abraçada ben gran!