INICIATIVA RIUS

Hola famílies!

L’Associació Esportiva del Pallars, juntament amb altres col·laboradors, han tornat a organitzar una nova edició d’Iniciativa Rius. Ahir, l’alumnat de l’escola hi va participar, duent a terme la neteja del camí del riu i un tram de llera més proper a l’escola, i avui, s’ha classificat tota aquesta brossa extreta dels camins i riu i s’ha fet un estudi de camp per valorar quants quilos de deixalles s’han recollit i quin tipus de brossa és el més comú. En total s’han comptabilitzat 9kg de ferro i rebuig, 2kg de vidre i 2kg d’envasos, aquest últim tipus era la bossa més plena.

L’objectiu principal d’aquesta activitat és fer reflexió sobre la preservació del nostre entorn més proper, participant activament en aquesta jornada i compartir estones plegades.

Us deixem el cartell de tot el projecte amb les novetats i notícies d’aquest any:

A banda d’això, amb el grup de 2n cicle de Primària (Cicle Mitjà) també s’ha visionat un curtmetratge per tal de fer una reflexió profunda entorn del consumisme, el reciclatge i les bones pràctiques per conservar el nostre planeta. Us el deixem aquí per tal que el pugueu veure a les vostres llars.