Dia mundial de la poesia

Hola famílies!

Com potser sabeu, la Unesco va declarar el 21 de març el Dia Mundial de la Poesia. És per això que dijous  de la setmana vinent gaudirem d’aquest recurs literari i us demanem la vostra
col·laboració. Ens podeu fer arribar un poema significatiu per a vosaltres (creacions pròpies, cites d’autors, lletres de cantautors, endevinalles…) o allò que considereu poesia.
El compartirem amb tots els nens i nenes de l’escola el proper dijous. Tota aportació serà un regal molt especial!
Us compartim el poema escollit aquest curs, que hem treballat també amb l’alumnat de Cicle Superior, de Vicent Andrés Estellés, “M’he estimat molt la vida”.
Una abraçada ben gran!
Visca la poesia!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *