11 de febrer :El dia de la dona i la nena a la Ciència.

L’alumnat de Cicle Superior ha rebut la visita de dues científiques , la Maria i la Júlia, per celebrar el dia de la dona i la nena a la Ciència.  La Maria ens ha explicat com ha arribat a ser científica , i que no sempre està treballant al laboratori , i que li agrada molt viatjar i estar amb la família i  amics.  Després ens ha explicat com és el seu dia a dia i ens ha fet veure la importància del treball de la Ciència per poder millorar  els cultius i el treball al camp amb les noves maquinàries i tecnologia. Gràcies a la Ciència podem menjar síndria sense pipes i aviat podrem tastar pomes amb la polpa de colors . La Ciència també ajuda a millorar l’alimentació de les persones que tenen trastorns com la celiaquia o la intolerància a la lactosa. I no us ho perdeu, aviat podrem comprar a les botigues insectes torrats per menjar i xocolata de color rosa!!

També ens ha explicat que les granges actuals no són com les d’abans. Hi ha molta maquinària per controlar la salut animal i fins i tots als porcs poden tenir joguines perquè no estiguin tan estressats.

A la segona part hem treballat amb  àloe vera que ha portat in vitro per poder plantar en testos . Després els hem regat i tapat amb un plàstic perquè durant un mes i mig s’han d’aclimatar abans de treure’ls al carrer.

Hem aprés moltes coses amb vosaltres. Moltes gràcies Maria i Júlia per venir a la nostra escola!!.