FINAL DE CURS A LES PISCINES!!

Aquest passat divendres 19 de juny, i com a cloenda final d’un curs ple d’aprenentatges, experiències i moments compartits, tota l’escola vam gaudir d’un matí ben refrescant!

Vam anar a les piscines municipals de Pardinyes, on vam passar una estona d’allò més divertida. Els infants van poder banyar-se, jugar a l’aigua i compartir moments de lleure amb els companys i companyes en un ambient festiu i de germanor.

Per acabar d’arrodonir la jornada, tots i totes vam gaudir d’un deliciós gelat, que va posar el toc més dolç a aquesta sortida tan especial.

Va ser una manera fantàstica d’acomiadar el curs i celebrar junts tot el que hem viscut durant aquests mesos. Ara toca descansar, carregar energies i preparar-nos per a noves aventures el curs vinent.

Bon estiu a tothom!

IMATGES

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut