Un matí ple d’alegria i diversió a l’escola!

El passat dijous 19 de juny, l’escola va viure una jornada molt especial i festiva que segur que quedarà al record de tots els nens i nenes. Gràcies a la col·laboració i el suport de l’AFA, vam poder gaudir d’un matí ple d’inflables, jocs i rialles, i un esmorzar ben dolç que va fer les delícies dels més petits i petites.

A més, vam comptar amb la visita molt especial d’una mare de la nostra escola que, amb molta dedicació i talent, va pintar les cares de l’alumnat d’infantil amb uns dibuixos espectaculars. Un autèntic espectacle d’art i creativitat que va fer brillar encara més aquesta jornada festiva. Gràcies per la teva implicació i el teu art!

Des de l’escola, volem fer un agraïment molt sincer a l’AFA per fer possible aquestes activitats que contribueixen a crear records inoblidables per als nostres infants. També volem remarcar la importància de formar-ne part: ser membre de l’AFA és una manera directa de participar en la vida escolar i millorar el dia a dia dels vostres fills i filles.

Entre totes i tots, fem escola! 💙

Moltes gràcies, AFA!

Per veure imatges clica AQUÍ.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut