SORTIDA A LA SALA GOLEM D’ARENYS DE MUNT Els nens i nenes de primer de primària hem gaudit d’una excursió molt especial a la sala Golem d’Arenys de Munt. Ha estat un dia ple d’aventures, natura i moments molt divertits compartits amb els companys i companyes.
Quan hem arribat, hem començat fent el rocòdrom. Ens ho hem passat molt bé escalant i superant petits reptes amb molta il·lusió i entusiasme. Després, hem participat en una cursa d’orientació pel bosc, on hem hagut de treballar en equip i estar molt atents per trobar el camí correcte.
Més tard, hem dinat tots junts envoltats de natura i hem aprofitat per jugar i compartir una bona estona a l’aire lliure.
Ha sigut un dia molt bonic, ple de rialles, jocs divertits i experiències que recordarem amb molta alegria.
Ens encanta aprendre i créixer també fora de l’escola!



















