Malalties i medicaments

Accidents, malalties i medicaments:

Sempre que l’alumne hagi de faltar a l’escola per malaltia els pares avisaran per telèfon.

En cas que un alumne/a manifesti una indisposició que el mestre/a o monitor/a d’un servei consideri que l’impedeix acabar la jornada escolar, ho comunicarà a la família immediatament per tal que el vinguin a recollir. Així mateix, en cas d’accident, s’avisarà a la família i s’actuarà segons les necessitats del nen/a.

Els pares o mares tenen l’obligació d’informar a l’escola de qualsevol al·lèrgia, afecció física o malaltia infecciosa de l’alumne/a.

En cap cas el centre administrarà als alumnes cap medicament. En cas que el vostre fill o filla hagi de prendre un medicament durant les hores d’escola, ens heu de portar la recepta o informe del metge o metgessa on consti el nom de l’alumne/a, la pauta d’administració i el nom del medicament que ha de prendre. També haureu de signar l’autorització corresponent on s’autoritza al personal del centre educatiu a administrar al fill o filla la medicació prescrita (l’imprès el facilita l’escola). En l’envàs del medicament, si és possible, s’indicarà nom i cognom de l’alumne/a, grup/classe, dosi i horari d’administració.

Sempre que el nen/a tingui un agent infecciós que pugui ser causa de contagi la família no portarà el nen/a a escola per tal d’impedir la propagació.

En cas d’accident s’avisarà a la família perquè porti l’alumne/a al metge.

Paràsits

Davant la presència de paràsits en algun nen/a: s’avisarà a la família afectada perquè prengui les mesures oportunes. Es notificarà a la resta de famílies per tal que puguin prendre les mesures per evitar el contagi i propagació. Es recomanarà a la família afectada que no porti el nen/a a escola per evitar el contagi.

AUTORITZACIÓ PER A L’ADMINISTRACIÓ DE MEDICAMENTS

AUTORITZACIÓ PARACETAMOL