Entrades i sortides

Les portes del recinte escolar s’obriran al matí a les 08:58 h i a la tarda a les 14:58 h per tal que entrin tots els alumnes.

Els alumnes que arribin més tard de les 9h 5 min se’ls hi donarà un full de puntualitat que s’ha de retornar signat a la secretaria del centre. Si hi ha alumnes que arriben tard de forma sistemàtica es quedaran a consergeria fins a la següent hora lectiva per no interrompre la classe.

NO està permès que els pares i/o les mares puguin pujar a les aules per acompanyar els alumnes o per donar qualsevol encàrrec als mestres. En tots els casos cal que us adreceu a la consergeria de l’escola.

Pel que fa a les sortides, l’horari màxim de recollida dels alumnes serà passats 5 minuts de la finalització de l’horari escolar. El mestre corresponent es posarà en contacte amb la família i durà l’alumne al servei d’acollida gestionat per l’AMPA. Les despeses ocasionades per la prestació d’aquest servei aniran a càrrec dels pares de l’alumne afectat.

Tots aquells nens o nenes que per un retard hagin de fer ús del servei d’acollida, no podran marxar fins a les 17h (horari marcat pel servei) per qüestions organitzatives del mateix.

Per tant, si no podeu venir a buscar el vostre fill/a a l’hora, és molt important la vostra trucada a l’escola per tal d’avisar de qualsevol incidència que us hagi passat.

Educació Infantil:

A les 9h i a les 15h, els pares i mares de P3 i P4 entraran per la porta principal de l’escola i acompanyaran als seus fills i filles directament a la classe. A les hores de sortida (12:30 i 16:30) els recolliran a l’aula corresponent. Els nens i les nenes de P5 faran fila a la porta principal i pujaran a les aules acompanyats del/de la mestre/a corresponent, així mateix la sortida es realitzarà també per la porta principal.

Educació Primària:

Els nens i nenes de 1r, 2n i 3r d’educació primària entraran a l’escola per la pista i faran fila en el lloc degudament establert. Pujaran a les aules acompanyats de la mestre/a corresponent. A l’hora de la sortida de les aules ho faran en fila i acompanyats pels seus mestres fins la pista on seran lliurats de forma personal als pares, mares o persona encarregada que prèviament s’haurà comunicat a la mestra.

Els nens i les nenes de 4t, 5è i 6è entraran sols a l’escola per la pista en el moment que s’obrin les portes i aniran directament a les aules on trobaran els/les seus mestres. Entraran a les aules sense entretenir-se pel pati o passadissos. Es farà amb ordre: caminant amb tranquil·litat, cedint el pas amb el respecte necessari, tenint cura de tots els companys més petits/es, amb deferència i cordialitat. Cal saber moure’s dins del centre amb autonomia i responsabilitat personal.

Pel que fa a la sortida dels nens/es de primària són acompanyats a la pista pels tutors.

Pel bon funcionament de l’escola, la puntualitat en les entrades i sortides serà un hàbit a assolir tant per part de l’alumne/a com de les famílies acompanyants.