El passat dimarts 21 de setembre l’alumnat de 4t de primària, amb la companyia de la Policia Local de Bigues i Riells, va participar en una bicicletada pel poble. Els infants esperaven ansiosos aquest divertit dia, per tal de passar un dia diferent, a més de promoure hàbits saludables i l’hàbit de fer activitat física, tant importants en el dia a dia.
Cada alumne/a amb la seva bicicleta o, amb el seu patinet en el seu defecte, puntuals com un clau, es van presentar aquell dia al centre. La sortida va ser des de l’escola cap al Camí del Flix, fins que vam arribar al pas de la carretera on vam fer mitja volta.
A continuació, ens vam dirigir cap al Centre Cívic on vam aturar els nostres vehicles, per tal d’esmorzar tots plegats. Un cop, vam tenir la panxa plena, va ser moment d’entrar al Centre Cívic per tal d’observar l’exposició sobre la mobilitat sostenible, on l’alumnat va poder preguntar inquietuds i dubtes sobre el tema.
Quan vam acabar, ens vam dirigir cap a l’esplanada del costat on els infants van gaudir d’un temps lliure per mostrar les seves habilitats sobre el seu vehicle. Al seu abast tenien rampes i un ziga-zaga habilitat pel moment. En acabar, vam tornar cap a l’escola. Vam recórrer una distància aproximada de 5 quilòmetres.
A continuació, us deixem un enllaç on podreu observar una petita mostra del que va ser i representar aquell dia per nosaltres:
https://photos.app.goo.gl/Q6YXnJBN3M1rcEZT6
Esperem que us agradin! Fins aviat!



