30 de gener: DIA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

El passat divendres, 30 de gener, es va celebrar el Dia de la Pau i la No Violència a les escoles.

Durant la setmana del 26 al 30 de gener, per entrar i sortir de l’escola, cada dia per l’altaveu hem escoltat la cançó del dia de la Pau, i tots i totes l’hem pogut cantar. Els infants encarregats de fer el “bon dia” llegiran un petit manifest del dia de la Pau.

Tanmateix, els nens i les nenes de l’escola han fet diverses activitats com pintar i decorar el símbol de la pau, escriure paraules relacionades amb la pau, com ara amistat, respecte, ajuda, compartir, calma o convivència.

Els nens i les nenes de 3r a 6è han fet activitat de comprensió lectora a partir d’un poema relacionat amb el Dia de la Pau, amb preguntes que conviden a la reflexió, el diàleg i el debat a l’aula.

“La pau no s’aconsegueix per força. Només es pot aconseguir a través de la comprensió”

Albert Einstein 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>