Durant el mes de novembre

eleccions al CONSELL ESCOLAR

CONNECTATS

A TUTORIA ens hem fixat en quines són aquelles coses que compartim tots els alumnes de tercer, com ara que tots fem el mateix curs i anem a la mateixa escola, tenim gustos comuns, aficions… i per visualitzar-ho hem fet aquest mural amb els nostres noms on estem tots CONNECTATS!

RÀDIO 9 DE NOVEMBRE

Ja tenim la ràdio d’aquest divendres!

Sort que aquests alumnes de 4t s’adapten al que faci falta i són capaços de sortir-se’n de les dificultats que ens planteja la vida. Avui un dels locutors i un dels DJ estaven malalts!! De seguida hem trobat voluntaris per tirar endavant el programa.

Al final hem tingut com a DJ la Iris i la Sara, i com a locutores l’Aran i la Mireia.

UNA SÚPER CARABASSA

L’Aaron ens ha portat una carabassa de Halloween. L’Han fet amb la seva mare i el seu pare a casa. També ens ha portat una mandarina decorada per cada nen. Ens ha agradat molt! Moltes gràcies!!

ELS NOMBRES TAMBÉ VAN DE FESTA

Aquest curs els alumnes de sisè dins la preparació de la festa de la castanyada hem realitzat unes tasques que ens han fet adonar que les matemàtiques són a tot arreu.
Primer, hem calculat quina quantitat d’ingredients necessitàvem per elaborar els panellets de tota l’escola. Ni més ni menys que uns 400!
Segon, hem fet  pressupostos per esbrinar on ens sortia més econòmic fer la compra. Cal estar alerta amb les despeses!
I per últim… hem comptat, repartit i envasat casanyes i panellets.
Tota una festa envoltada de números!

LA CASTANYADA

Aquesta tarda hem tingut la sorpresa de menjar castanyes amb uns castanyers i castanyeres ben elegants!

I al cafè de l’artista hem pogut veure ballar la cançó de la castanyera, escoltar una cançó amb flauta dolça, escoltar com recitaven uns poemes i tastar aquests panellets tan bons que hem fet.

FEM PANELLETS

Aquests dies tots els alumnes de l’escola han estat enfeinadíssims. Cada classe ha elaborat un tipus de panellet diferent: de coco, de pastanaga, d’ametlla…

I aquest matí han fet el donatiu als alumnes que fan el cafè de l’artista, els alumnes de cinquè i sisè. Aquests, com a agraïment els han fet un detallet moníssim.

MANIPULACIÓ MATEMÀTICA

Els alumnes de P4 a la classe de matemàtiques. És una mostra de diferents activitats que permeten il·lustrar com l’ús de materials manipulatius facilita que els nens i nenes vagin trobant el sentit a conceptes abstractes com són la numeració, la mesura o els algorismes de càlcul.