Setmanes del 10 al 21 de juny – Jornada Intensiva

20 de juny Teatre Cicle Mitjà

21 de juny caminata, jocs d’aigua i comiat 6è

COMIAT ALUMNES DE 6è

Divendres passat, al Centre Cultural de St Joan, es va celebrar el comiat dels alumnes de 6è amb les famílies. Va ser un acte molt emotiu i que recordarem tots. Desitgem que tingueu molta sort en aquesta nova etapa que comenceu!

PREMI DE NARRATIVA

Aquest curs,  degut a que el nostre projecte interdisciplinari es centrava en les tradicions catalanes, des de l’àrea de llengua els alumnes de 3r van participar en el I Concurs de Narrativa Bastonera a Primària. Ja que ells van treballar el ball de bastons. Aquest concurs es realitza a nivell de la Catalunya i estem molt contents que una alumna nostra hagi guanyat. Enhorabona Tània!! Si voleu llegir el seu text aquí teniu l’enllaç.

TEATRE CICLE MITJÀ

Com ja és tradició, els alumnes de cicle mitjà han estat preparant unes obres de teatre de cara a final de curs.

Aquest any hem pogut gaudir amb “En Joan sense por” interpretada pels alumnes de 3r, i “Meerkat’s Home” pels alumnes de 4t.

FIRA ACOVI: A walk along the UK!

Some days ago we worked the UK and now we know information about: Situation + Flag, Important Places, Famous British People, Stereotypes and Food! And we made a Photocall !

CLICK ON, if you want to watch the photos!