UNIVERS

Enguany el nostre Projecte Interdisdisciplinari va sobre l’UNIVERS!!!

-Comencem la setmana amb la teoria del BIG BANG: Creació de l’UNIVERS a partir d’una explosió, que encara avui s’està expandint.

-Taller d’ASTRONOMIA: l’Albert, pare del Marc i l’Odei, ens ha explicat i ensenyat el funcionament dels TELESCOPIS.

Moltes Gràcies, ALBERT!

Conte  C. Inicial: la Maria, mare del Sebastià, ha explicat un conte sobre l’origen de la Terra al grup de 1r i 2n.

Moltes Gràcies, MARIA!

Conte Educ. Infantil: l’Anna, mare de la Gina d’I5, ha explicat el conte ON ÉS LA LLUNA? a I3 i I5.

Moltes gràcies, ANNA!

-Taller Musical sobre Planetes, la Sílvia, mare de la Caterina, ens ha parlat de Gustau Holst, gran compositor, qui va escriure “The Planets”, suit per orquestra.

Moltes gràcies, SÍLVIA!

Presentacions + Exposicions: Tota l’escola ha exposat els treballs i presentacions orals sobre l’UNIVERS!

Super interessant!

Cliqueu damunt dels elements per veure FOTOS!

T’estimo mama! collage Publicació d’Instagram de Escola Alfred Potrony