Cafè de l’ ARTISTA: DENIP

El 30 de Gener vam celebrar el DIA ESCOLAR de la NO-VIOLÈNCIA i la PAU amb un acte que va constar de:

• Manifest de 6è
  • Cantata:

Som amics a Educ. Infantil // Si tingués la màgia d’un mag a C. Inicial // Color esperanza a C. Mitjà i Superior

• Performance COR amb Missatge  “la PAU és:

-I-3, Ser bons amics i donar petons.

-I-5, Estimar, compartir i escoltar.

-1r, Estat de calma i tranquil·litat.

-2n, Compartir les joguines i jugar amb totes i tots.

-3r i 4t, Respecte, rialles, paraules amables i molta escolta. També compartir, ajudar i fer feliços als que ens envolten.

-5è, Sentiment agradable quan ajudem, juguem junts, expliquem acudits, fem abraçades i petons, compartim, cuidem els animals i respectem totes les diferències.

-6è, Ser amables, respectar i acceptar, compartir i ajudar, ser agraïts, escoltar i parlar en la resolució dels conflictes.

Si ens esforcem cada dia, aconseguirem un món millor!