IMPRESSORA 3D

Avui ens han portat la IMPRESSORA 3D!!!

Hem fet una mica de formació i … hem caigut en el seu encant!

De ben segur que trobem la manera d’aprofitar-la per projectes dels nostres alumnes!

INICI DE CURS

Quines ganes que teníem de veure’ns!!

Hem parlat de com estem, quines necessitats tenim, com haurem de fer les coses per estar tots segurs i tranquils…

Ells han respost súper bé!! Ja els podeu felicitar!!

COMIAT 6È

Aquest curs ens hem hagut de reinventar… tots els comiats de final de curs els hem hagut de fer per videoconferència!! Súper emocionants!!

Ara… els de 6è… han pogut gaudir del seu moment tant especial. Rialles, petites llàgrimes, records, poemes, frases dels propis companys, de la tutora, regals, detalls.. Han visionat un munt de vídeos que els havien preparat els companys de l’escola,  les senyoretes, de l’Àgata i la Josepa, dels pares i mares, de l’AMPA.. en fi.. TOTS ELS ESTIMEM MOLTíSSIM I ELS DESITJEM EL MILLOR!