TALLER BONA POSTURA, BONA SALUT!
05/06/23El divendres pel matí la fisioterapeuta del CAP de Balaguer, ha explicat als grups de 3r, 4t, 5è i 6è,un conjunt d’hàbits i consells per tenir cura de la nostra postura, perquè l’esquena és l’element més important en aquesta, i el mal d’esquena és molt freqüent en l’etapa escolar.
Uns bons hàbits posturals com seure i dormir bé, aixecar pesos de forma adequada, portar correctament la motxilla, fer estiraments, fer exercici físic … serveixen per tota la vida, i hem de tenir present que la nostra salut ens ho agrairà!

MOLTES GRÀCIES VANESSA!!!
Aula sensorial
05/06/23Aquesta setmana hem convertit l’aula de psicomotricitat amb un entorn sensorial pel qual hi han passat tots els infants de l’escola.
Hi havia diferents racons on despertàvem els sentits: Un espai d’olors, un de sabors i un parell per desenvolupar el tacte, en un havíem de tocar, reconèixer i dibuixar unes peces i a l’altre ens fèiem massatge.
Tota la sessió l’hem realitzat amb els ulls tancats, aquest fet ens ha ajudat a despertar encara més la resta dels sentits.
Ha estat una sessió molt bonica.
RADIOPIRULI programa 2 de juny de 2023
02/06/23
Aquest programa conté una ENTREVISTA molt especial que no us podeu perdre!
Visita a l’escola Estel de Balaguer
01/06/23L’alumnat de 4t curs de primària ha anat de visita a l’escola Estel de Balaguer, on un dels companys de classe hi assisteix un cop a la setmana. Hem conegut els seus companys i companyes i hem fet una activitat de música moooolt divertida. Hem fet de flautistes d’Hamelí!!! I sí, sí estava l’escola plena de rates, fins i tot una de ben gran.
Si no us ho creieu podeu mirar les fotografies I vídeos clicant a la imatge!
Ens ha agradat molt compartir aquest matí amb els nens i nenes de l’Estel!
Rutes amb bici!!!
29/05/23Les rutes amb bicicleta, que realitzem al llarg de tot el mes de maig, ens encanten… solament cal que observeu les fotografies.
No solament treballem l’habilitat, l’agilitat i la coordinació, sinó que fem un reconeixement dels voltants del nostre poble. Uns llocs fantàstics!!!
El darrer dia amb la bici ens hem ajuntat els cursos de cicle mitjà i cicle superior i hem anat fins a Les Franqueses, on hem llegit poesia, hem visitat l’església i hem gaudit de l’entorn natural.
SETMANES de TALLERS!
21/05/23TALLER BICI:
Ens han explicat de la part de mecànica com engreixar la cadena i saber col·locar-la, quines són les parts d’una bici i com extreure la càmera en cas d’una punxada, i també sobre el manteniment de la bicicleta.
MOLTES GRÀCIES ÉRIC!
TALLER EDUCACIÓ VIÀRIA:
Hem aprés a conduir la bicicleta en un circuit amb diferents senyalitzacions dins d’un entorn: circular dins d’una rotonda, frenar i parar en un stop, cedir el pas, parar i cedir el pas en un pas de vianants, creuar sempre per pas de vianants, comprovar sempre abans de creuar i sobretot quan estem jugant i se’ns escapa la pilota…
MOLTES GRÀCIES LAIA I LLUÍS!
TALLER REANIMACIÓ CARDIACA:
Hem aprés quins són els primers auxilis i com actuar davant d’una emergència sanitària, i han practicat les maniobres de reanimació cardiovascular.
MOLTES GRÀCIES!
TALLER SEXUALITAT:
Els grups de 5è i 6è han aprés moltes coses sobre aquest tema que a vegades ens costa tant de parlar, però que són molt necessàries per conéixer el nostre cos i tenir-ne cura.
MOLTES GRÀCIES SÒNIA I NEUS!
Cliqueu damunt dels elements del cartell per gaudir de les fotos!
Blue Illustrative Tips & Strategies Instagram de Escola Alfred Potrony









