Ja ha arribat el tió!!!
05/12/23Aula sensorial
05/12/23Aquests darrers dies del trimestre hem convertit l’aula de psicomotricitat en una aula sensorial, on hem experimentat amb tots els sentits: Sons, llums, olors, textures, sensacions de fred i calor, vibracions, llums negres, ombres… ha estat una experiència fantàstica, solament cal que mireu les fotografies.
Us animeu a fer-ho a casa aquests dies?
LES BOTIGUES DE TÉRMENS A I-5
05/12/23ELS INFANTS D’ I-5 HEM FET EL PROJECTE DE LES BOTIGUES QUE HI HA A TÉRMENS .
DURANT TOT EL PRIMER TRIMESTRE HEM ANAT DESCOBRINT LES BOTIGUES DEL POBLE, TOT PASSEJANT PER LA POBLACIÓ.
VAM COMENÇAR ANANT A LA FARMACIA ON ENS VAN ENSENYAR EL LABORATORI,UN ALTRE DIA A LA COPE , ON VAM VEURE EL FORN DE PA . HEM PASSAT PER LA MERCERIA DE LA LLUÏSA.
TAMBÉ HEM PASSEJAT PEL PLUS, PEL SUPER O ALIMENTACIÓ FARRÀS ,ON ENS VA SORPRENDRE LA CARNISSERIA.
HEM VISITAT LA PEIXATERIA, LA PASTISSERIA POU AMB TOT TIPUS DE PANS, COCA…
ENS HA AGRADAT MOLT !!!
L’AXEL EL PROTAGONÍSTA D’I3 DE LA SETMANA
05/12/23Aquest dilluns ha estat molt especial pel grup d’I3, ja que el pare i la mare de l’Àxel han vingut ha compartir una estona de joc amb nosltres i ens han explicat les seves professions.
Això ens ha servit per coneixer una mica més a l’Àxel i a la seva família.
Moltes gràcies Anna i Jordi per els jocs i activitats tant xules que ens heu preparat ens han encantat.
Una abraçada i fins una altra!
Us deixo un recull d’imatges perquè ho pugueu disfrutar gairebé tant com nosaltres!
III CdA BARCELONA
01/12/233r dia CdA Barcelona de Escola Alfred Potrony
MOLTES GRÀCIES CdA BARCELONA: ENRIC, MARC i NÚRIA
MOLTES GRÀCIES: GAUDÍ
EL DARIO HA ESTAT EL PROTAGONISTA DE LA SETMANA
01/12/23Avui els pares del Dario, la Yanie i el Dario ens han vingut a visitar a l’escola i ens han preparat moltes sorpreses.
Ens han explicat els jocs amb els que jugaven a Cuba quan eren petits, i ens han portat el joc del Burro, les bitlles, les anelles… amb els que hem pogut guanyar fabulosos obsequis.
I per acabar ens han preparat una activitat per deixar la nostra emprenta.
Moltes gràcies per dedicar-nos aquesta estoneta.
Una abraçada!
II CdA BARCELONA
30/11/23A DESPERTAR-SE que toca el RAL.LI dels TRANSPORTS que ens durà a TORRES GEGANTS treballant el TRENCADÍS i ballant a la DISCO a tope!!!
Cliqueu en els elements i a GAUDIR de GAUDÍ!
2n dia CdA Barcelona de Escola Alfred Potrony
I CdA BARCELONA
29/11/23Els grups de 3r, 4t 5è i 6è estem de Camp d’Aprenentatge a Barcelona!
Cliqueu els elements o paraules per GAUDIR DE GAUDÍ!
1r dia CdA Barcelona de Escola Alfred Potrony







