A l’escola fem…robòtica!
01/02/24Mireu els infants de CS com programem l’edison i el Lego We do!. No us podeu imaginar les màquines que arribem a construir i els reptes que som capaços d’assolir!



Mireu els infants de CS com programem l’edison i el Lego We do!. No us podeu imaginar les màquines que arribem a construir i els reptes que som capaços d’assolir!



El 30 de Gener vam celebrar el DIA ESCOLAR de la NO-VIOLÈNCIA i la PAU amb un acte que va constar de:
Som amics a Educ. Infantil // Si tingués la màgia d’un mag a C. Inicial // Color esperanza a C. Mitjà i Superior
-I-3, Ser bons amics i donar petons.
-I-5, Estimar, compartir i escoltar.
-1r, Estat de calma i tranquil·litat.
-2n, Compartir les joguines i jugar amb totes i tots.
-3r i 4t, Respecte, rialles, paraules amables i molta escolta. També compartir, ajudar i fer feliços als que ens envolten.
-5è, Sentiment agradable quan ajudem, juguem junts, expliquem acudits, fem abraçades i petons, compartim, cuidem els animals i respectem totes les diferències.
-6è, Ser amables, respectar i acceptar, compartir i ajudar, ser agraïts, escoltar i parlar en la resolució dels conflictes.
Si ens esforcem cada dia, aconseguirem un món millor!
Green & White Simple Merry Christmas Instagram Post Square de Escola Alfred Potrony
Avui la protagonísta de la setmana ha estat la Norah i hem tingut a l’aula la visita de la Gloria, la seva mare.
Ens ha preparat un taller molt xulo on hem après moltes coses sobre Ghana, que és el seu país d’origen. Com vesteixen, com ballen, quines són les fruites que cultiven, un joc tradicional, molt semblant al nostre de l’espardenyeta a la cus cus…
Ens ho hem passat genial!
Moltes gràcies Gloria!
Avui amb la visita de la Gloria acabem el projecte del protagonista de la setmana. Aprofito l’avinentesa, per felicitar i agrair la implicació de totes les famílies amb el projecte i l’escola.