Cafè de l’ ARTISTA: DENIP

El 30 de Gener vam celebrar el DIA ESCOLAR de la NO-VIOLÈNCIA i la PAU amb un acte que va constar de:

  • Manifest de 6è
  • Cantata:

Som amics a Educ. Infantil // Si tingués la màgia d’un mag a C. Inicial // Color esperanza a C. Mitjà i Superior 

  • Performance COR amb Missatge  “la PAU és:

-I-3, Ser bons amics i donar petons.

-I-5, Estimar, compartir i escoltar.

-1r, Estat de calma i tranquil·litat.

-2n, Compartir les joguines i jugar amb totes i tots.

-3r i 4t, Respecte, rialles, paraules amables i molta escolta. També compartir, ajudar i fer feliços als que ens envolten.

-5è, Sentiment agradable quan ajudem, juguem junts, expliquem acudits, fem abraçades i petons, compartim, cuidem els animals i respectem totes les diferències.

-6è, Ser amables, respectar i acceptar, compartir i ajudar, ser agraïts, escoltar i parlar en la resolució dels conflictes.

Si ens esforcem cada dia, aconseguirem un món millor!

LA NORAH PROTAGONÍSTA I3 D’AQUESTA SETMANA

Avui la protagonísta de la setmana ha estat la Norah i hem tingut a l’aula la visita de la Gloria, la seva mare.

Ens ha preparat un taller molt xulo on hem après moltes coses sobre Ghana, que és el seu país d’origen. Com vesteixen, com ballen, quines són les fruites que cultiven, un joc tradicional, molt semblant al nostre de l’espardenyeta a la cus cus…

Ens ho hem passat genial!

Moltes gràcies Gloria!

Avui amb la visita de la Gloria acabem el projecte del protagonista de la setmana. Aprofito l’avinentesa, per felicitar i agrair la implicació de totes les famílies amb el projecte i l’escola.