La Castanyada a la nostra escola: una festa inoblidable!

El passat divendres 27 d’octubre, la nostra escola es va omplir de colors i olors típiques de la tardor. Era el dia de la Castanyada, una tradició que celebrem amb molta il·lusió cada any.

Ja des de bon matí, l’escola es va transformar en un bosc màgic on cada nen i nena es va convertir en un petit castanyer o castanyera. Amb barrets i davantals, semblava que haguéssim viatjat en el temps a una altra era.

Els més grans de l’escola es van encarregar de coure les castanyes sota la direcció i ajuda del Toni Barenys. L’olor de les castanyes envaïa cada racó del pati. Mentrestant, els més petits, amb ulls brillants d’emoció, van anar al bosc del Macabeu a buscar a la castanyera i a escoltar les seves històries.

Però el millor moment va ser a l’hora del pati. Com una gran família, ens vam ajuntar tots els cursos, asseguts en una rotllana, compartint riures, històries i, per descomptat, menjant les delicioses castanyes calentetes obsequi dels germans Barenys.

La tarda va ser igualment especial. Vam tenir el plaer de gaudir de l’actuació d’en Fefe, que amb les seves cançons ens va fer ballar a tots i a totes. A més, cada classe va brillar amb llum pròpia, mostrant la dansa de la castanyada que havien preparat amb tanta dedicació.

No podem acabar aquest article sense donar un sincer agraïment a l’AFA. Gràcies a la seva inestimable col·laboració, la festa va ser un gran èxit.

A tots els pares, mares i familiars: gràcies per deixar-nos compartir aquest dia tan especial amb els vostres fills i filles. Esperem que la màgia de la castanyada perduri en els seus cors durant molt de temps!

🌰🍁🍂