AMBIENTS D’APRENENTATGE

Els ambients d’aprenentatge representen una organització on l’infant es converteix en el constructor del seu propi aprenentatge a partir del joc, la investigació i les relacions amb els companys/es explorant amb llibertat segons els seus interessos i motivacions. Així, s’afavoreix el desenvolupament de les capacitats i els infants aprenen a:

  • Ser i actuar d’una manera cada vegada més autònoma
  • Pensar i a comunicar
  • Descobrir i tenir iniciativa
  • Conviure i habitar el món

COM ENS ORGANITZEM?

Actualment a l’aula d’Infantil hi podem trobar els ambients següents: l’ambient de joc simbòlic, els animals, els vehicles i rampes, la taula d’experimentació i la de llum, les construccions i minimons i l’artístic.
Cada infant escull lliurement l’ambient en el que vol participar i construir els seus aprenentatges, amb la consigna que no hi poden haver més de quatre nens/es.
Els materials dels ambients es van canviant tot sovint per generar noves propostes.

(Clicant a la foto podeu veure un recull d’imatges dels ambients)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ambients 1r trimestre                                                                     Ambients 2n trimestre

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>