Preestrena sèrie d’animació Mironins

Hola famílies!!

Als finals de novembre vam tindre l’oportunitat de gaudir de la preestrena d’una sèrie d’animació.

Ens van convidar per anar a la fundació Joan Miró que, per cert, la tenim al costat de l’escola, per veure les “Mironins”. Es traca d’un projecte transmèdia protagonitzat per tres gotes d’aigua sortides d’un dels quadres de Joan Miró.

A partir d’aquestes aventures, els nens i nenes d’entre tres i sis anys tenen l’oportunitat d’introduir-se en el món de l’art, de descobrir les formes, colors i conceptes bàsics sobre les diverses disciplines artístiques, partint d’una metodologia didàctica però alhora lúdica.

Vam estar molt entretinguts i ens van agradar moltíssim. Estem desitjant que s’estrenen a la televisió.

A més a més, quan vam tornar a classe, vam fer uns dibuixos amb els personatges que més ens van agradar. Que divertits són el BLU, el RO, y el LOW!!!

Una abraçada!!

Els Dracs.