Participem en un torneig de voleibol!

El passat 31 de gener, la classe del Canigó, va participar en les jornades de voleibol organitzades per la Federació Catalana de Voleibol. Tota la classe es va desplaçar fins al pavelló poliesportiu la Mar Bella. En arribar vam esmorzar tots plegats i vam fer diferents jocs tradicionals tota la classe, després vam entrar a dins on començava el més interessant!

L’alumnat feia molt de temps que aprenia a jugar a voleibol a les classes d’educació física i durant el torneig ho van poder demostrar. Vam dividir la classe en grups i cada grup jugava diferents partits a les diferents pistes que hi havia organitzades. Cal recalcar que l’alumnat va ser autònom i responsable en tot moment per estar a la pista que els tocava a l’hora que tocava i jugar els seus partits. Tots els i les alumnes van participar i van gaudir d’aquestes jornades de voleibol de manera cívica i respectuosa amb les altres escoles.

Estem molt contents de la seva actitud durant tot el dia!