Guarnim l’escola!

Tornant de les vacances d’hivern teníem ganes de fer grup i decorar els passadissos, així que les sessions de plàstica de gener les hem plantejat amb aquest objectiu. Les primeres dues sessions les vam dedicar a fer un mural col·laboratiu amb les nostres fotos, amb el que hem guarnit el plafó del passadís. Ens vam fer fotos per parelles i petits grups i vam passar-ho bé una estona mirant de fer-nos-les el millor possible. A més a més, hem estat preparant guinardes per fer xerinola i preparar el carnaval! Us ensenyem només una petita mostra… Ho hem passat bé decorant la classe i altres espais de l’escola. També hem dedicat algunes estones per endreçar la classe i canviar-la una mica entre tots i totes per estar-hi més a gust, hem quedat contents amb el resultat!