1, 2 3… Cantània!

Estem encantats de compartir amb vosaltres l’experiència meravellosa que vam viure al concert de l’auditori, tant per als vostres fills i filles com per a nosaltres, l’Aida i jo, que hem treballat intensament amb ells per aquesta ocasió especial.

Els moments previs a l’actuació estaven carregats d’emocions, amb els nens i les nenes nerviosos i les famílies expectants, ja que més de 800 cantaires, procedents de diferents escoles, van començar a harmonitzar les seves veus en aquesta magnífica odissea musical.

Després de l’èxit del concert, els nens i les nenes es van reunir en grup, formant una pinya de joia i entusiasme, cridant d’alegria i felicitant-se mútuament per la magnífica actuació que havien ofert.

L’energia dels petits artistes omplia l’ambient, creant una atmosfera de camaraderia i complicitat que reflectia tot l’esforç i la dedicació invertits durant el curs escolar.

La Cantània d’aquest any, titulada “Les portes del món”, ens trasllada a les diferents formes de concebre un viatge: un viatge social, cultural, existencial, filosòfic i més enllà. La història gira entorn de la Sara, una nena cega d’uns 8 o 7 anys, que somia a recórrer el món al costat del seu pare per descobrir els racons més fascinants del planeta. A través d’aquesta aventura musical, els nens i les nenes exploren les diverses maneres de comprendre i experimentar un viatge, endinsant-se en temes profunds i universals.

Durant l’obra, les seves veus es fonen en harmonia, transmetent amb passió les emocions, els desitjos i les reflexions dels personatges. La música, amb les seves melodies evolvents i els arranjaments, transporta l’audiència en un viatge emocional que captiva amb cada nota.

A través de la música i el teatre, hem aconseguit que els estudiants desenvolupin habilitats socials, comunicatives i artístiques, alhora que els han transmès valors com la cooperació, l’inclusió, la perseverança i l’expressió de la seva pròpia identitat.

En resum, el concert de l’auditori ha estat una experiència inoblidable, tant per als nens i les nenes com per a tots els participants i els espectadors. És una prova del talent, la passió i la força de la música com a mitjà d’expressió i transformació personal i social.

Enhorabona!!!