I5 Marxem de colònies

Benvolgudes famílies d’infantil 5,

La classe de la cuina hem començat el curs amb molta energia, tanta que per escalfar els motors del curs que ens espera, vam anar de colònies.

Dies abans d’anar, vam començar a conèixer una mica la casa veient com serien els espais i les habitacions. Vam escollir qui seria la nostra parella tant d’autocar com de llitera, una decisió molt important! Fins i tot vam fer uns cartells per tenir-ho controlat. També vam anar descobrint quines activitats faríem allà. Això ens va ajudar a estructurar els tres dies i no sentir-nos perduts durant les colònies.

Amb tot això, va arribar el gran dia! Dimecres 5 d’octubre vam marxar! L’anada a l’autocar es va fer una mica llarga, teníem moltes ganes d’arribar.

Un cop allà, ens va rebre la Carlota, la monitora que ens acompanyaria tota l’estància. Vam poder veure la nostra habitació i vam començar amb les activitats.Vam fer un tomb pels espais exteriors de la casa i vam trobar algunes plantes aromàtiques i una cabra! Després d’observar la cabra una estona i d’aprendre el nom d’algunes plantes, vam poder fer un sac d’olor que ens vam emportar a casa. També vam conèixer a la Rita, la cuinera que ens va preparar tots els àpats de les colònies. A la tarda vam anar a fer una petita excursió a la muntanya i vam poder fer menjadores pels ocells. Esperem que els ocells hagin gaudit del nostre menjar! Després de berenar, va arribar l’activitat que més ganes teníem de fer! Vam fer un iogurt que vam poder tastar a casa. Després de sopar encara ens quedava un joc de nit amb llanternes que vam gaudir molt. La nit va anar molt bé, i quan ens vam adonar ja era el segon dia.

El segon dia, vam descobrir quins animals podien viure al bosc i vam fer un dibuix del què més ens agradava. També vam fer un taller de bitxos, on vam aprendre quantes potes tenien els diferents insectes i després ens vam convertir en caçadors per poder observar de prop tots els insectes que vam trobar.

El tercer dia ens vam aixecar, vam recollir les nostres maletes i vam acabar les colònies fent un taller de castells amb els infants de segon.

Volem agrair també al Jordi i la Martina, els dos monitors de l’escola que ens van acompanyar i ens van ajudar en tot el que feia falta.

Així, feliços i cansats, vam arribar divendres a la tarda entre pluges i famílies. Però el que us podem assegurar és que aquests tres dies ens han fet créixer i ens van agradar molt.

Moltes gràcies.

La classe de la Cuina