El Joc Perdut

Aquest dimarts 25 d’abril la classe d’i5 hem anat en busca del “Joc perdut” a la plaça Margarida Xirgu juntament amb nens i nenes d’altres escoles del barri.

Ha estat una jornada emocionant i plena d’aventures on la Magalí, la venedora de somnis ens ha demanat ajuda per trobar el “Joc perdut”. Mentre fèiem temps hem vist passar per la plaça a diferents esportistes que anaven en busca de la Magalí per canviar-li jocs per somnis, somnis meravellosos on apareixien diferents personatges màgics els quals recorrien la plaça entre els infants mentre ens explicaven el seu món de fantasia d’on venien.

En aquesta trobada hem jugat als jocs que hem preparat a les hores de psicomotricitat durant aquest trimestre amb altres 750 nens i nenes de les altres escoles.

Ha estat una experiència emocionant on hem trobat finalment el joc perdut, resulta que era el joc de jugar i fer amics i amigues tot passant-ho bé!