Compartim pati!!

Hola famílies, en l’article d’avui us expliquem i ensenyem el retrobament que hem fet els infants del cicle d’educació infantil després de tant de temps. Esperem que el gaudiu.

El pati és un espai educatiu on es creen un conjunt d’experiències necessàries i alhora ofereix als infants moltes possibilitats d’aprenentatge, creixement i desenvolupament personal. A més, els infants de l’escola tenen el privilegi de poder gaudir d’un entorn excepcional enmig de la ciutat.

Tampoc hem d’oblidar la necessitat de les nenes i nens de disposar d’un temps determinat durant el dia on cadascú d’elles i ells pugui gestionar i decidir què fer. Al mateix temps, l’estona d’esbarjo permet als infants desconnectar d’aquelles activitats que requereixen més esforç i concentració i poder tornar a l’aula amb nova energia per seguir amb el dia a dia de l’aula amb més calma.

Així doncs, després de molt de temps jugant amb el nostre grup bombolla, ens hem pogut retrobar tot l’alumnat d’infantil: les panteres, les papallones i les estrelles. Aquest reencontre ens permet adquirir noves habilitats socials com són: el coneixement dels altres, el respecte i cura vers els nostres companys i companyes, resoldre els conflictes mitjançant del diàleg, oferir ajuda davant d’alguna dificultat i compartir les joguines tot cuidant el nostre entorn.

Us deixem un recull d’imatges perquè veieu com gaudim del pati totes juntes i junts!