Portes obertes 2022

La Jornada de Portes Obertes serà el proper dissabte dia 19 de febrer al matí.

Segons la normativa vigent, a la trobada presencial hi podran assistir dos membres per unitat familiar.

Us informem que les places per a assistir a la trobada presencial per conèixer els espais exteriors de l’escola estan cobertes, per tant, us convidem a conèixer el nostre projecte a través dels documents que trobareu a continuació, els quals us permetran conèixer la línia pedagògica de l’escola i apropar-vos a la nostra manera de treballar.

La trobada del dia 19 de febrer serà per a aclarir dubtes i visitar l’espai exterior.

PRESENTACIÓ GENERAL D’ESCOLA

ELS ESPAIS DE L’ESCOLA

UN DIA A INFANTIL

Per a la visita presencial caldrà seguir les mesures sanitàries establertes per salut:

• Portar correctament col·locada la mascareta, tant en espais interiors com exteriors.
  • Rentat de mans amb gel hidroalcohòlic.
  • Mantenir la distància de seguretat entre tots els participants.
  • No haver tingut una prova positiva per covid-19.
  • No haver tingut símptomes compatibles amb la Covid19 en els darrers 7 dies.
  • No haver tingut contacte estret amb cap persona convivent diagnosticada amb Covid19 en els darrers 7 dies, o indicació de fer quarantena.