Portes obertes 2021

La situació de pandèmia que estem vivint ens obliga a fer unes jornades de portes obertes diferents de les d’altres anys.

Aquest any farem la jornada de Portes Obertes després d’haver penjat al web de l’Escola un PowerPoint, un vídeo amb l’explicació del dia a dia d’Educació Infantil, la visita virtual a l’Escola, el Full Informatiu…

Totes aquestes informacions us permetran conèixer la línia pedagògica de l’Escola i apropar-vos a la nostra manera de treballar.

Us informem que les places per a assistir a la trobada presencial per conèixer els espais exteriors de l’escola estan cobertes, per tant, us convidem a conèixer el nostre projecte a través dels documents que trobareu a continuació.

PRESENTACIÓ GENERAL D’ESCOLA

ELS ESPAIS DE L’ESCOLA

UN DIA A INFANTIL

Tríptic d’Escola

AMPA

A la trobada presencial amb cita prèvia només hi pot assistir un membre per unitat familiar.

Caldrà seguir les mesures sanitàries establertes per salut:

• Portar mascareta.
  • Pressa de temperatura a l’entrada de l’Escola.
  • Rentat de mans amb gel hidroalcohòlic.
  • Mantenir la distància de seguretat entre tots els participants.
  • No haver tingut símptomes compatibles amb la Covid19 en els darrers 10 dies.
  • No haver tingut contacte estret amb cap persona diagnosticada amb Covid19 en els darrers 10 dies.