Gresol Cultural

Aquest dijous 12 de maig l’alumnat de p5 i 2n vam assistir a la cloenda del Gresol Cultural. Activitat organitzada per la Coordinadora d’entitats del Poble Sec.

Durant tot el curs algunes escoles del barri, juntament amb algunes entitats (Fundació Miró, MNAC, Arqueològic, Teatre Lliure,…) hem dut a terme diferents projectes. Aquests projectes s’han exposat al pati del Castell de Montjuïc.

La classe de p5 va mostrar el projecte què ha fet amb el Teatre Lliure, la Caixa del Lliure. En aquesta caixa es va fer l’escenificació amb titelles i amb ombres del conte que vàren inventar per Sant Jordi (Cuidem el nostre mar).

La classe de 2n va mostrar el projecte què ha fet amb la Fundació Miró, Aquí carxofes, allà patates. Després de la visita a la Fundació Miró, es van elaborar unes receptes culinàries que van ser pintades amb aquarel·les.