Tornem a compartir estones de joc al pati de l’escola

El pati és un espai educatiu on es creen un conjunt d’experiències necessàries i alhora ofereix als infants moltes possibilitats d’aprenentatge, creixement i desenvolupament personal. A més, els infants de l’escola tenen el privilegi de poder gaudir d’un entorn excepcional enmig de la ciutat.

Tampoc hem d’oblidar la necessitat de les nenes i nens de disposar d’un temps determinat durant el dia on cadascú d’elles i ells pugui gestionar i decidir què fer. Al mateix temps, l’estona d’esbarjo permet als infants desconnectar d’aquelles activitats que requereixen més esforç i concentració i poder tornar a l’aula amb nova energia per seguir amb el dia a dia de l’aula amb més calma.

Així doncs, després de molt de temps jugant amb el nostre grup bombolla, ens hem pogut retrobar tot l’alumnat d’infantil: les panteres, les papallones i les estrelles. Aquest reencontre ens permet adquirir noves habilitats socials com són: el coneixement dels altres, el respecte i cura vers els nostres companys i companyes, resoldre els conflictes mitjançant del diàleg, oferir ajuda davant d’alguna dificultat i compartir les joguines tot cuidant el nostre entorn.

Us deixem un recull d’imatges perquè veieu com gaudim del pati totes juntes i junts!