Comencem l’escola de grans

Les nenes i nens de P3 hem començat l’escola amb moltes ganes i il·lusió, poc a poc hem anat adaptant-nos a la nova rutina coneixent les mestres i els espais de l’escola. Així doncs, hem iniciat els hàbits i rutines i fins i tot hem triat el nom de la classe: Les Estrelles!!!

Amb el nom iniciarem un projecte que anirem treballant durant tot el curs, ja ens han sortit molts dubtes i preguntes que volem resoldre.

Aquests dies també hem trobat moltes propostes de joc i de relació per tal d’anar coneixent-nos i anar agafant confiança amb els companys i companyes. Aprofitant el bon temps hem sortit a fer moltes propostes a l’exterior i ja hem iniciat el treball de la tardor. Us deixem un recull de fotografies perquè veieu com gaudim a l’escola de grans!