Projecte d’acompanyament 5è- 2n.

Aquest curs hem iniciat una activitat de COACH proposada per MEDIAM (organització que treballa la mediació i la cultura de pau com una forma de transformar el món i fer una societat més justa) amb l’alumnat de 2n. i 5è.

Ens reunim un cop a la setmana i cada alumne de 5è té un company/a de 2n. com a parella per tal de conèixer els interessos que tenen cadascú i ajudar als infants de 2n. en aquells aspectes que faci falta: concentració i atenció, lectura, comprensió lectora, càlcul…

L’alumnat de 5è té una llibreta on fa cada sessió una reflexió sobre el que han anat treballant amb la seva parella i ho van anotant i a més se’ls hi fa la proposta per treballar per la setmana següent.

Al cap de 5 sessions l’alumnat de 5è fa una autoavaluació on han d’avaluar:

• Responsabilitat.
  • Autonomia.
  • Capacitat de saber escoltar.
  • Respecte
  • Assoliment dels continguts proposats.

L’activitat està resultant força positiva per ambdues parts, ja que són unes estones de gran atenció i respecte entre ells.