La perspectiva

Ara que sembla que ja comença el bon temps novament, tornem a sortir a l’aire lliure sempre que podem. Aquesta vegada hem sortit a l’exterior per treballar la perspectiva. Com veiem el món segon des d’on ho fem.
Al nostre pati tenim arbres molt grans que ens permeten fer aquest treball de la perspectiva molt bé. Cada alumne ha escollit el seu arbre i s’ha situat just a sota seu. A partir d’aquí i de dues directrius treballades a classe, cadascú ha elaborat el seu dibuix de l’arbre vist just des de sota.
Ens ho hem passat molt bé i sobretot, hem après molt!

Segur que hi tornarem!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *