Caçadors de sons

“A la platja no se senten els mateixos sons que a la muntanya, ni en un centre comercial els mateixos que en una escola.

Equips d’exploradors amb gravadores portàtils i micròfons especials es mouen pels passadissos de la Fundació amb l’objectiu d’enregistrar els seus sons, els que tothom sent i els que ningú perceb.

Amb tots aquests sons podem fer una composició molt interessant.”

És així com, des de la Fundació Miró, es presenta el taller del que hem participat aquesta setmana passada el Cicle Superior i, efectivament hem fet un fantàstic treball de recerca i composició. Tot el matí de dimecres cinquè, tot el de dijous, sisè i divendres tots dos grups vam aprendre a captar sons, elaborar una composició amb ells i, posteriorment, expressar-nos lliure i col·lectivament en un gran mural al passadís del davant de les nostres classes.

A la Fundació!

i…………….després, a l’escola!