Passegem per Montjuïc

El passat dilluns 21 de gener els nens i nenes de la classe dels robots vam fer una petita passejada per conèixer l’entorn de la nostra escola.

Vam visitar els jardins de Mossèn Cinto Verdaguer estant ben atents a tot el que ens envoltava. Vam veure diferents tipus d’arbres: castanyers, eucaliptus, cedres de l’Himàlaia… i vam fer una recollida de fulles, castanyes i flors per portar-les a la classe i poder mirar-les més tranquil·lament.

També ens van cridar molt l’atenció unes basses que hi vam trobar mentre caminàvem. Ens vam apropar i vam començar a buscar cap grossos o granotes, però no vam tenir gaire sort.

Una vegada vam arribar a l’escola vam fer un dibuix del que havíem vist als jardins. Com podeu veure som uns artistes!

Desitgem que us hagi agradat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *