Avui som nosaltres els mestres

Periòdicament, un grup de professionals adherits al programa “Xarxes per al canvi” del qual la nostra Escola en forma part, es reuneixen als diferents centres de la seva zona per debatre i compartir sobre innovació educativa. A finals del mes de gener, nosaltres vam ser els amfitrions.

Atenent al nostre compromís educatiu, vam considerar imprescindible donar veu als alumnes per tal de transmetre a les persones convidades l’experiència del treball de “CAIXES”.

Va ser difícil triar quins treballs exposaríem, no disposàvem de massa temps i calia lluir el resultat de la nostra recerca i objectius aconseguits, la majoria de feines realitzades acomplien aquests requisits, per tant, a l’atzar vam decidir exposar un “robot que dibuixa”, un calidoscopi i un cotxe capaç d’escriure lletres.

La motivació, il.lusió i experiència en exposar el què fem i com ho fem van ser la clau de l’èxit. Els mestres convidats van gaudir escoltant-nos i agafant idees per fer de l’escola un espai d’aprenentatge basat en el protagonisme dels alumnes.

Tothom vam quedar molt satisfet de la feina feta!