Cercant el joc perdut

Hem participat en una trobada, de grups de p5 de diferents Escoles, per compartir uns jocs que hem après aquest any.

Aquesta  iniciativa  va  sorgir fa més de 20 anys de l’Ajuntament de Barcelona amb la intenció que els nens/es poguessin conèixer i practicar jocs populars tradicionals que al llarg del temps s’havien anat perdent.

Durant el curs, a les hores d’educació física i música, s’han anat ensenyant les normes i cançons dels diferents jocs.

Aquest abril, al Parc de l’Espanya Industrial, els hem pogut jugar tots, amb un munt de nens i nenes.  Una narradora , ajudada per un seguit de personatges ens han anat guiant.

Voleu veure’n algunes imatges ?

A l’escola hem parlat de tot el què hem vist i com ens hem sentit.  També ho hem dibuixat i escrit.