L’Emy ens ha ajudat a parlar de nosaltres!

Tot i que les imatges ens ho fan pensar, no estem jugant!

Després d’una setmana de treball intens a classe de llengua catalana, on els adjectius han presidit les nostres tasques i han omplert els nostres textos, avui hem conegut l’Emy. img_6921

Amb ella, la bona disponibilitat de tots i la consigna clara de d’atribuir adjectius positius als nostres companys i companyes hem realitzat la feina de la classe de valors.

Al llarg dels dies d’escola i, any rere any, convivim entre nosaltres, però poques vegades tenim l’oportunitat de dir-nos el que pensem els uns dels altres. Per això, avui,aprofitant el bon sol i la tranquil·litat que hi havia al pati, hem baixat una estona i, en rotllana, ens hem anat passant la pilota. A cada volta, un company o companya, triat a l’atzar, escoltava dels altres, atributs agradables i plens d’emotivitat.

Com ha dit algun de nosaltres quan hem tornat a classe,  “sentir el que pensen els companys de mi m´ha emocionat”.