Els espais físics

L’Escola Collserola disposa de tres plantes en un únic edifici al qual es pot accedir des de dues portes.

PLANTA PRINCIPAL

• S’accedeix per la porta situada al c/Pizarro.
  • Els espais comuns que trobem en aquesta planta són: consergeria, secretaria, despatxos, sala de mestres, menjador i cuina, biblioteca primària, aules de cicles, sala coordinació menjador i extraescolars, sala AMPA.
  • Els grups de 1r, 2n i 3r de Primària tenen les seves aules en aquesta aula, a més de les aules d’art, d’anglès i polivalent.
  • A l’exterior d’aquesta planta ens trobem amb l’hort de primària i la zona “chill out”.

PLANTA INFERIOR

• S’accedeix per la porta que dóna al Jardí de les Papallones.
  • Els espais que trobem en aquesta planta són d’ús exclusiu per al Cicle de Petits.
  • A més de les aules de cada grup, ens trobem: aula-dormitori EI3, biblioteca, aula d’art, espai de la natura, aula de llum, aula de joc simbòlic.
  • A l’exterior d’aquesta planta hi ha l’espai on els més petits i petites de l’escola passen la seva estona d’esbarjo, a més de tenir el seu propi hort.

PLANTA SUPERIOR

• S’accedeix per la porta del c/Pizarro.
  • Els espais comuns que trobem en aquesta planta són: aula de música, laboratori i aula tecnològica.
  • A més de les aules de cada grup del cicle de grans, ens trobem: aula d’art, aula de teatre i aula d’anglès.
  • A l’exterior d’aquesta planta hi ha la pista, el porxo, el sorral i el gimnàs (que també disposa d’escenari).

El gimnàs