Diagnosi

Per realitzar la diagnosi s’ha comptat amb l’opinió de tota la comunitat educativa.

• Enquesta a les famílies sobre l’ús de la tecnologia al centre i a casa, els canals de comunicació i informació, la web de l’escola i les necessitats formatives per donar suport a l’alumnat.

• Enquesta Selfie for Teachers al claustre, dissenyada per ajudar a comprendre la seva situació actual respecte a com utilitzen la tecnologia digital en la seva feina. Selfie for Teachers es basa en el Marc Europeu per a la Competència Digital dels Educadors (DigCompEdu) que defineix les diferents habilitats digitals dels educadors. Estableix 22 competències en sis àrees amb sis nivells de competència, des de principiant fins a pioner.

• Enquesta Selfie a l’equip directiu, claustre i alumnat de Bloc III. Permet obtenir els indicadors que el centre té sobre l’ús de la tecnologia i ofereix una visió global del centre en termes digitals.

• Recollida de dades sobre l’ús de la tecnologia en les programacions.

• Taula de Verificació de l’ús de les plataformes digitals que s’utilitzen al centre.