Visita al Museu Diocesà

Dijous 18 de febrer pel matí tots els alumnes hem anat al Museu Diocesà de la Seu d Urgell. Un grup d’alumnes ha fet l’activitat de la Catedral amb els sentits i l’altre grup ha realitzat l’activitat busca-busca.

Els infants hem descobert l’interior de la Catedral des d’una perspectiva sensorial. Hem escoltat la llegenda del Bisbe Ermengol a partir dels plafons i hem escoltat el silenci de l’interior. Hem olorat encens i hem descobert i tocat la cuca de la catedral. Finalment, hem tocat les diferents textures d’algunes pedres i hem conegut aspectes concrets de l’edificació de la catedral.

El grup dels grans van buscar per la Catedral, el Claustre, el Museu i l’Església de Sant Miquel diferents representacions. El que més els va cridar l’atenció va ser el fòssil de la Cuca de la catedral (Nº 12) i la que més va costar de trobar.