Jornada de Portes Obertes

Seguint les instruccions del Departament d’Educació, ens veiem obligats a anul·lar la jornada de portes obertes. Ens sap molt greu, perquè era una jornada que preparàvem amb molta il·lusió.

Esperem poder-vos ensenyar les nostres escoles en un altre moment, mentrestant podeu gaudir del vídeo que us havíem preparat!

El Jordi és tot un cuiner!

L’Ona fa creps a casa!

Hicimos creps con Ona.
Receta:
harina 300g
Huevos 2
Leche un vaso
Mezclar todo, hasta que quede una masa líquida.
Relleno, nutella, mermelada, dulce de leche, etc.
Saludos”

El Guim treballa des de casa!

L’Arlet fa construccions i magdalenes amb la seva família

Esperem que estigueu tots bé.

Ens arriben notícies dels nostres alumnes. Mireu com aprofita el temps l’Arlet a casa.

A veure si us animeu la resta a compartir les vostres activitats!

CANTÀNIA: VIRTUAL!

Els de la classe dels grans ja fa uns dies que ens hem endinsat en aquest projecte que ens ocuparà moltes sessions de música. Serà un treball important de la veu, el moviment, la coordinació, de memòria i de treball en grup. La veritat és… Llegeix més»

DIJOUS GRAS!!!!

El dia 20 vam celebrar Dijous Gras. Al matí vam fer la Passa, amb el Pep Lizandra,per tot el poble. Quan vam acabar, vam tornar a l’escola, on els pares ja ens tenien a punt un bon dinar. I acabant de dinar…festa!!!! Tots disfressats vam… Llegeix més»