La Castanyada

El dimarts a la tarda vam celebrar la Castanyada a l’escola Castell-ciutat. La Castanyada és una festa tradicional amb més de tres segles d’història que se celebra la vigília de Tots Sants. És un dels esdeveniments de tardor més carismàtics. Hem conservar aquesta festivitat a la nostra escola. Vam  vestir-nos de castanyers/res per poder ballar danses tradicionals com el ball de bastons. També vam cantar un reguitzell de cançons de tardor. Al finalitzar l’espectacle ja teníem preparades les castanyes i un bon berenar de part de les famílies. Una tarda tradicional i plena de diversió a la nostra escola.

Pots visualitzar els vídeos

DANSES